TERMENI SI CONDITII


Documente contractuale:

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Auten Interimex S.R.L. isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente:

  • a) Comanda
  • b) Factura proforma
  • c) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  • d) Termeni si conditii

  • Daca vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea vanzatorului catre cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract.
    Confirmarea comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).

    Responsabilititati privind conformitatea produselor:

    - Auten Intermiex S.R.L. este revanzator autorizat a marcilor comercializate.
    - Auten Interimex S.R.L. nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care consumatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al utilizarii bunurilor si serviciilor dupa livrare sau pentru pierderea produselor.
    - Nu ne asumam responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini. Imaginile produselor sunt prezentate cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.

    Preturi:

    - Preturile prezentate includ TVA
    - Ofertele si produsele prezentate sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor pot fi modificate fara o comunicare prealabila.
    - Ne rezervam dreptul de a refuza realizarea unei comenzi in cazul existentei unor greseli, referitoare in principal la preturi, stocul disponibil, termenul de livrare. Clientul va fi informat despre aceasta prin e-mail sau prin telefon.
    - Ne rezervam dreptul de a refuza realizarea unei comenzi in situatii care creeaza indoieli despre autenticitatea informatiilor furnizate de Client in timpul completarii comenzii.

    Stocuri:

    Pentru a afla stocul real, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0747.350.501 sau prin email pe adresa: info@polyfibre.ro.

    Modalitati de plata:

    Plata prin OP (transfer bancar)
    Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme, in urma confirmarii telefonice a comenzii. Dupa verificarea si confirmarea stocurilor veti primi pe adresa dvs. de email o factura proforma cu datele de identificare necesare pentru efectuarea platii.
    Pentru o prelucrare cat mai rapida a comenzii, recomandam efectuarea platii in termen de 48 ore de la primirea facturii proforme.
    Datele solicitate clientului pentru emiterea proformei sunt:
    Denumire/Nume cumparator: Sediul: Adresa:
    Nr. Registrul. Comertului: Banca: Tel:
    Cod de identificare fiscala: Cont IBAN: Email:
    La completarea ordinului de plata va rugam sa scrieti si numarul facturii proforma primita pe email.
    Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai sus.
    Plata numerar
    Plata se poate efectua si in numerar. Dupa verificarea stocurilor veti fi informat telefonic sau veti primi prin email informatiile cu privire la modalitatea de intrare in posesia produselor.
    Plata ramburs
    Plata se va efectua in numerar, catre curier la momentul livrarii comenzii.

    Modalitate & Timp de livrare:

    La comenzile cu valoare de peste 600 RON (inclusiv TVA), nu sunt facturate taxele de expediere daca adresa de livrare este pe teritoriul Romaniei (aria de acoperire Fan Curier).
    La comenzile cu valoare de sub 600 RON (inclusiv TVA), taxele de expediere sunt facturate în felul urmator: http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/. (tarifele de livrare pot diferi in functie de adresa de livrare si costurile de ambalare.)
    La solicitarea clientului expedierea pentru comenzi sub 600 RON se poate face si cu POSTA ROMANA sau orice curier agreat de cumparator cu tarifele cunoscute.
    In stoc: produsele vor fi livrate in termen de 1-2 zile lucratoare de la data confirmarii platii.
    La comanda: termenul de livrare al acestor produse difera de la model la model si va fi comunicat telefonic dupa primirea comenzii. In cazul acestor produse care se aduc la comanda, se solicita plata unui avans de minimum 30% si maximum 70% pentru procesarea comenzii.
    Comenzile primite in weekend vor fi onorate in prima zi lucratoare a saptamanii urmatoare.
    Auten Interimex S.R.L. nu se raspunde pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta în maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
    Cumparatorul are obligatia de a verifica marfa imediat dupa preluarea ei, fara amanare nejustificata, si de a instiinta de indata vanzatorul despre eventualele defecte la numarul de telefon 0747.350.501 sau prin e-mail pe adresa: tennis.barta@gmail.com.
    In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu clientul, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
    Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza.
    Auten Interimex S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive care includ: incendii, inundatii, greve sau alte impedimente de forta majora.
    Ridicare personala:
    Dupa verificarea stocurilor veti fi informat telefonic sau veti primi prin email informatiile cu privire la modalitatea de intrare in posesia produselor.


    Informatii privind exercitarea dreptului de retragere:

    Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
    Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
    * Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
    * Reclamatiile cu privire la eventuale defecte ale produselor vor fi comunicate prin telefon, prin e-mail sau în scris, cu confirmare de primire .
    - produsele vor fi trimise in colet, recomandat (** nu cu ramburs) la adresa noastra
    - coletul va trebui sa cuprinda mentiuni cu privire la cauza reclamatiei
    - anexati si dovada achiziiei produsului
    ** In cazul trimiterii produselor reclamate cu ramburs, ne rezervam dreptul de a nu prelua marfa si de a o trimite inapoi pe cheltuiala cumparatorului.

    Rambursarea sumei achitate:

    Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile lucratoare de la data informarii Auten Interimex S.R.L. de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
    Auten Interimex S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Auten Interimex S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

    Exceptari de la dreptul de retragere:

    Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele:
    a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
    b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
    c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
    f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit în momentul încheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata înainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
    h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii an afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
    i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
    j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
    k) contractele încheiate în cadrul unei licitatii;
    l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, în cazul în care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
    m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

    Daca intampinati dificultati in plasarea comenzii, a alegerii modalitatii optime de plata sau de livrare sau daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0747.350.501 sau prin email pe adresa: info@polyfibre.ro


    Contact

    Polyfibre

    Mihai Viteazu 76
    450099 Zalău
    România

    Reprezentant vânzari

    Zoltán Barta
    Tel.: +40 (0)747.350.501
    Fax: +40 (0)360.109.228
    E-Mail: info@polyfibre.ro

      sursa curs: curs-valutar-bnr.ro